Edi Iordănescu îi critică pe jucători: "Nu avem mentalitatea potrivită"

**VIDEO** Edi Iordănescu îi critică pe jucători:

VIDEO. Voluntari - Pandurii 0-0. Gorjenii au rămas cu un singur gol marcat în această nouă campanie, ce al lui Mihai Răduţ, care a adus 3 puncte din deplasarea de la Timişoara.

Edi Iordănescu i-a criticat pe elevii săi după meciul din "Ştefan cel Mare", unul în care oaspeţii au avut o singură mare ocazie de a înscrie, semnată de Momcilovic.

"Jocul nu a arătat prea bine pentru că nu am reuşit să gestionăm ultima treime. Am dominat jocul ca posesie şi ca atitudine, dar ne-a lipsit finalitatea. Degeaba avem posesie dacă nu reuşim s-o băgăm în poartă. Sunt foarte nemulţumit. Pandurii e într-un proces de reconstrucţie, trebuie să construiască din mers. Am avut jucători care nu sunt la nivelul fizic pe care ar trebui să îl aibă.

Am mai pierdut două puncte, sunt foarte nemulţumit de rezultat. Am venit aici să adunăm cele 3 puncte. De la aceste jocuri trebuie să scoatem maxim. Nu era o crimă ca am pierdut cu Steaua, nu cu ea ne luptăm. Avem jucători de valoare, dar suferim la mentalitate. Avem tendinţa să ne mulţumim cu puţin. Trebuie să fim mai agresivi", a comentat tehnicianul Pandurilor, în cadrul emisiunii Digi Sport Special.

Pandurii a strâns 4 puncte după primele 3 etape şi fiul selecţionerului e sigur că, după ce jucătorii importanţi precum Paul Anton sau Dan Nistor vor ajunge la forma fizică optimă, echipa va merge în play-off-ul pentru cupele europene.

"A fost foarte cald. E foarte greu să stai şi pe margine. Nu înţeleg de ce trebuie să jucăm cu 38 de grade la nivelul gazonului. Căldura a făcut ca ritmul să fie cel care a fost. Paul Anton a făcut un efort foarte mare azi, el nu a fost cu noi în cantonament. Jucătorilor care ar trebui să fie decisivi le este greu, pentru că nu sunt puşi la punct fizic. Trebuie să prindem play-off-ul", a adăugat Iordănescu.

Источник – DIGIsport

ПРОКОММЕНТИРОВАТЬ